2012年11月16日星期五

頑童日記 - 序



頑童日記 -

「頑童日記」呢一個系列嘅命名我係參考匈牙利裔女作家克里斯多夫雅歌塔所創作嘅《惡童三部曲》而作嘅。不過,我同佢嘅成就當然係差天共地喇。呢三部曲我細個讀書嘅時候睇過,至於內容講乜呢,我真係冇咩印象喇,剩係畀我感覺到好黑暗、睇完好唔舒服咁囉。至於點解會考佢嘅大作而命名我嘅拙作呢,原因就係我寫完呢幾個故事之後,回想番都覺得好黑暗、諗完都好唔舒服。


頑童日記呢個系列嘅創作故事,我目前計劃寫四篇,至於會唔會再寫落去,都係遲D先算喇。

飛虎     -     兩個好鍾意玩玩具鎗嘅男孩

II       -     四個男孩在郊野公園的一夜

油差     -     兩個男孩好缺德嘅報復行動

蛋友     -     五個愛上了高空擲物嘅男孩

以上四個故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。




克里斯多夫雅歌塔簡介 (轉貼自維基百科)

十四歲時開始以匈牙利語寫詩,定居瑞士初期依然使用匈牙利語寫詩,並發表於法國印行的匈牙利文學評論上。在瑞士,她從鐘錶工廠的工人做起,後來嘗試以法語寫作。雅歌塔的處女作為《惡童日記》(Le Grand Cahier1986),在法國甫出版即受注目,與續集《二人證據》(La Preuve1988)及《第三謊言》(Le Troisième Mensonge1991),結合為《惡童三部曲》。1992年,雅歌塔以《第三謊言》獲得法國圖書文學獎(Livre Inter),其作品已被譯為三十五種語言以上。雅歌塔本人曾說,《惡童三部曲》內容取材自1944年她在匈牙利塞格德市的真實經歷,雙胞胎的原型就是她和她的哥哥。2011726日晚間,雅歌塔在瑞士納沙泰爾家中去世,享年75歲。






沒有留言:

發佈留言