2012年11月19日星期一

只有愛才可以回答



呢篇係「呢個就係你要走嘅原因 - 搖滾米高」嘅下集,如果想更加了解整個故事嘅背景,我建議大家睇咗上集先。不過,大家都可以當呢個係獨立嘅故事嚟睇嘅。
 
星期六淩晨差唔多兩點,外面落緊雨,啱啱同3band友飲完嘢嘅Michael好狼狽咁上咗架的士。話咗畀司機知去邊度之後,身心疲累嘅佢攤咗喺度,側側頭呆呆咁望住窗外。突然間,司機急速剎制,Michael因為冇戴安全帶嘅關係,差D飛咗出前面。


X你嗰小巴佬吖,趕住去死咩,咁X樣衝燈,差D害死人呀。喂,哥仔,你冇事嘛,扣番安全帶喇,生命誠可貴呀。」的士司機好慶咁話。

Michael簡單一句:「啱啱扣咗喇。」司機繼續一路開車、一路聽收音機,而Michael就繼續發夢,兩個再冇講嘢喇。

2am and the rain is falling. Here we are at the crossroads once again. You're telling me you're so confused. You can't make up your mind……」收音機播出。

呢首歌,喺呢一刻,好似係專程點播畀Michael聽咁呀,佢忽然諗起Ivy,腦海入面徘徊住大家以往一齊嘅片段。佢一路聽,一路諗,可能因為酒精嘅關係喇,不知不覺間,佢竟然流咗兩滴男兒淚喎。佢嗰一刻好想叫司機掉頭,改為去Ivy屋企……

「喂,老友,到喇喎。」「好吖,唔該晒,唔駛找喇。」

落車後,Michael點起枝煙,心諗:「算喇,咁夜Ivy都應該瞓咗覺喇。不如聽日試吓約佢出嚟喇。」

呢晚,係Ivy表妹結婚之後嘅三個月左右喇,直到呢晚為止,Michael同埋Ivy兩個都冇任何聯絡。

「當今天  轉眼間  是未來  當滄海  一笑之間不存在  願我共你不捨不棄  任歲月來覆蓋......

Ivy啱啱落街跑完步番屋企,順手扭開電視就咁啱聽到呢首歌喇。原來係播緊迪迪尼大電影「恐龍世紀」呀。Ivy成身都係汗,不過都坐低望咗陣電視喇,佢見到D恐龍行嚟行走,都幾無聊,但係又好似似曾相識咁。算喇,都係嗱嗱聲去沖完涼,之後食佢好鍾意嘅「滿漢大餐」罷。

沖沖吓涼,Ivy突然諗起喇,點解D恐龍咁熟口面呢,原來幾年前佢同Michael去日本環球影城裡面嘅「侏羅紀公園」玩時,有同恐龍影過相呀,嗰時仲楂住隻假嘅恐龍蛋添。佢嗱嗱聲沖完涼,開番部電腦睇吓D相,懷愐過去自我陶醉一番,腦海入面又不其然咁諗起大家以往一齊嘅點滴。

「喔噢Ivy攞起電話一睇,係Michaelwhatsapp呀,「今晚食飯?」「傾下」「出來傾傾」「咁你得唔得?」

Ivy本來唔想出去,就連whatsapp都唔想覆,因為佢唔想自己再傷心多一次,但係佢見Michael話「出來傾傾」,佢又好想知道Michael有咩嘢講喎,所以最後都決定出去喇。

Ivy:「我得」「一陣六點喺............

「唔該一杯Tall Toffee Nut Latte同埋........... 美式咖啡,都係要Tall嘅。」

星期日嘅黃昏時份,今次輪到Michael行入Starbucks,買咗兩杯嘢飲,搵定個位等Ivy喇。不過並唔係Ivy遲到喎,而係Michael早咗落車啫。

5分鐘後, Ivy嚟到Starbucks,一望就見到Michael坐咗喺梳化度向住自己揮手,同埋本能地單一單眼,做咗個嬉皮笑臉嘅表情。Ivy見到佢咁嘅樣,都唔知好嬲定好笑呀。一坐低之後,Michael先開口。

he…he…..上次你未飲晒就走咗去,所以今次買定畀你飲番呀……hehe。」一路講,一路遞杯AmericanoIvy

接過Michael手中嘅咖啡,輕輕咁飲咗一啖之後話:「又話有嘢傾傾嘅,你講喇......

「呀......e.....hehe......都係...想同你講吓嘢,食吓飯咁囉.....Michael眼神猶豫不定地說。Ivy多番追問,Michael都係ee呀呀咁,跟進開始唔係好耐煩咁話:「又話出來傾傾,而家出到嚟又唔講,咁即係點呀你?」

Michael又用佢扯開話題嘅技倆,緩和吓Ivy嘅情緒喇。「你知唔知呀,我今日七點就出門口喇。點解咁早身,唉,說來話長喇,去做義工囉,係幫公司搞嗰個嘉年華會做義工呀。我全日係咁扭氣球,扭到手抽根呀,你睇吓。」隨即伸咗對手畀Ivy睇。Ivy又點會唔知MichaelD招數吖,佢一路都知,不過諗住就吓佢咋唔知之嘛,Ivy笑住咁話:「係喎,真係就咁睇都睇得出抽晒根喎,真係陰公囉,咁你咪好辛苦囉......

MichaelIvy動起惻隱之心,就變本加厲咁話:「我唔算最慘喇,我另外兩個同事仲可憐呀,去咗第二個booth度,連去廁所都要畀人mark time呀,仲辛苦過番工呀。佢哋咪就係KK同阿尾囉,記唔記得呀,一齊去過海洋公園玩嘅呢?」Ivy繼續附和:「記得記得......阿尾係成日笑,陪女朋友玩越礦飛車嗰個嘛;而KK咪就係眼大大,斯文到暈,仲有唔食海膽嗰個男仔囉。」

侍應小姐微笑話:「先生,下一張飛嗌到B45,仲有6張就到你哋喇。」
 
「咁不如我哋去出面食枝煙先,食完就差唔多到我哋喇。」Michael邊行邊講。

「呼.........其實我.........................................Michael講咗10分鐘,最後嗰句係:「But only love can say, try again or walk away. But I believe for you and me, the sun will shine one day.

Ivy接住下一句:「So I just play my part, pray you'll have a change of heart.

Michael一聽到Ivy咁答,梗係乘住暗暗嘅光線、冷冷嘅天氣同埋呼呼嘅北風出絕招喇!佢情深款款咁望住Ivy話:「我可以攬住你嗎?」都未講完,佢已經雙臂張開,以實際行動去幫Ivy回答呢條問題喇。Ivy喺佢暖暖嘅身軀之中,腦裡面話畀自己聽:「算喇,唔再追問落去喇,就當咩事都冇發生過,Delete咗呢半年嘅memory喇。」


唔該,要一個大蝦柚子沙律,扎肉蒸粉卷同埋.........」佢哋兩個又好似以前咁,去番同一間餐廳,食番同一樣嘅菜式喇.........

一切都會變番好似以前咁...好似以前咁......好似以前咁.........


 
 
Only love - Trademark
 
2am and the rain is falling
Here we are at the crossroads once again
You're telling me you're so confused
You can't make up your mind
Is this meant to be
You're asking me
 
But only love can say
Try again or walk away
But I believe for you and me
The sun will shine one day
So I just play my part
Pray you'll have a change of heart
But I can make you see it through
That's something only love can do
 
In your arms as the dawn is breaking
Face to face and a thousand miles apart
I've tried my best to make you see
There's hope beyond the pain
If we give enough
If we learn to trust
 
But only love can say
Try again or walk away
But I believe for you and me
The sun will shine one day
So I just play my part
Pray you'll have a change of heart
But I can make you see it through
That's something only love can do
 
I know if I could find the words
To touch you deep inside
You'll give my dreams just one more chance
To let this be our last goodbye
 
But only love can say
Try again or walk away
But I believe for you and me
The sun will shine one day
So I just play my part
Pray you'll have a change of heart
But I can make you see it through
That's something only love can do
That's something only love can do
 


 
 
愛下去 - 張學友
曲︰RON IRVING
詞︰潘源良
編︰ISKANDAR ISMAIL

將天空 所有星 摘下來
編織起 一個光輝的時代
讓我共你當中走過 共創無窮色彩
好讓後世看 這一縷愛

是你明亮的心 完完全全燃燒我
世界愈冷 愛我愈多 我方知怎麼過
哪怕以後風波 是如何如何圍繞我
讓我共你平常面對 悠悠長一起愛下去

當今天 轉眼間 是未來
當滄海 一笑之間不存在

願我共你不捨不棄 任歲月來覆蓋
天地脈搏裡 永遠都記載
願我共你 心心相印 像化石裡的吻
雨裡同行 風裡同行 回頭便已是這一生

是你明亮的心 完完全全燃燒我
世界愈冷 愛我愈多 我方知怎麼過
哪怕以後風波 是如何如何湧向我
讓我共你平常面對 悠悠長一起愛下去
同眠時始終 愛下去

6 則留言:

  1. So sweet 呢!繼續落去啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 繼唔繼續唔係我決定喎,係Ivy同埋Michael話事嘛 ;)

      刪除
  2. 當局者迷,旁觀者清,我都係過來人,世界之大需學懂珍惜及放開,其實也沒有留戀地方,只係人生一些回憶

    回覆刪除
    回覆
    1. 珍惜,要失去過先會學懂;
      放開,要心死了才能做到。

      同路人,唔知你之前係做Ivy定係Michael嘅角色呢?

      刪除
    2. 我係 ivy 角色 , 其實對方唔珍惜, 要學懂放開世界更美好

      刪除
    3. 請問你有冇睇到〝呢個就係你要走嘅原因 - 搖滾米高〞呀?呢一篇係佢哋之前嘅故事嚟o架 :)

      Ivy其實係一個宅女,佢嘅快樂就好似依附咗喺Michael度咁。上集當中Ivy無奈地放開,下集Michael好似做到知錯咁,又氹番Ivy,最後Ivy都係再信Michael多一次,希望今次佢冇信錯喇。

      如果對方唔珍惜你的話,你真係要愛自己多d呀,呢個世界上,你實搵到一個珍惜你嘅人,加油呀 :)

      刪除