2012年11月15日星期四

求學時期 - 序



求學時期,好多人都會有一大堆理想,最普遍嘅 莫過於我第日大個要做醫生、做律師、為人民服務、做大有錢佬等等等等。有極少部份嘅人就真係會好畀心機咁向呢個目標進發,但係絕大多數人都係口號式咁講吓 就算,最後都係庸碌一生,做個打工仔就算喇。而小弟呢,當然係大多數嗰批喇。

回想番中學時期,我真係一舊飯咁,冇咩目標,冇咩方向。雖然,而家都係一樣。


小弟就讀嘅中學都算叫做略有名氣,出過吓幾個 名人咁喇。仲有喎,好間唔中都會喺公仔箱睇見母校嘅學生著住校服,大談自己讀書嘅奮鬥史,而校長總會企喺佢哋隔離面露微笑、沾沾自喜,裝出一副作育英材嘅 樣子。今時今日嘅校長,當年都教過我嘅,從佢當年上堂嘅表現、發表嘅偉論,都己經看出端倪喇

我喺呢間中學讀咗八年,過程雖然冇八年抗戰咁痛苦,不過都差無幾喇。睇到呢度,大家可能會問,中學唔係讀七年嘅咩,點解我咁特別會讀咗八年呢?

不如我數畀大家睇喇......中一、中二、中三、中四、中四、中五、中六、中七

咁大家明白晒喇







告別校園時 - 李克勤
作曲: 小栗昌彥
作詞: 潘源良
編曲: SteveAndrew TuggAlex Cruz

一天一天的我在期待放學
一轉眼 卻要告別校園
一張一張的快樂同學笑臉
粉筆似 的消失不再遇見

終於終於不懂得老師所講
祇知道 此刻想多聽一遍
終於終於不需要再管積分
祇恐怕 更多的考試未見

這校園 這班房 這走廊 這禮堂
告別時 是我心的家鄉
到未來 那一方 人飄泊 路茫茫
仍然在這裡找到一點點光

Ooh 曾同遇上   今孤身走遠方 誰願這樣
Ooh 昂然踏上   雖分開走遠方 明晨能共創





2 則留言: