2012年11月15日星期四

行七殺嘅流年



殺破狼呢三曜都係主變化,今日專講七殺,其他兩曜,往後有機會再講。 

七殺嘅變化,往往嚟得快,令人意料不及,同埋起碼都經歷最少一次嘅挫折。如果再會上火鈴,變化嘅速度大大加強。好彩小弟嘅七殺見左右,能夠將辛勞緩解少少。對斗數認識較深嘅,有以上嘅資料,都知道我個命盤大致如何喇。 


回想上一個行經七殺嘅流年。與初戀嘅女朋友分手,另外,我人生第二個重大嘅挫敗亦都喺呢一年出現,所以,我嘅人生被動地步入了另一個階段。而同我一齊經歷呢件事嘅好朋友,他成功了,我諗係因為兄弟宮嘅陽梁昌祿啩,當然,最重要嘅梗係佢付出嘅努力喇,我由衷的恭喜他。

至於今年,親人方面,父親退休、外婆離世,母親身體差了。財政上,股票買乜就跌乜、放乜呢,就升乜喎,我頂吖。唯一正面嘅變化就係喺工作上囉,叫做踏入一個新嘅階段喇。感情上又出現咗問題,反反覆覆的。 

唉,說好的幸褔呢?




說好幸福呢 - 周杰倫
作詞:方文山
作曲:周杰倫

你的繪畫凌亂著 在這個時刻
我想起噴泉旁的白鴿 甜蜜散落了
情緒莫名的拉扯 我還愛你呢
伴你斷斷續續唱著歌 假裝沒事了


時間過了走了 愛情面臨選擇
你冷了倦了 我哭了
一開始的不快樂 你用卡片手寫著
有些愛只給到這 真的痛了

怎麼了 你累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢淹了
開心與不開心 一一細數著 你在不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得

你不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢

你的繪畫凌亂著 在這個時刻
我想起噴泉旁的白鴿 甜蜜散落了
情緒莫名的拉扯 我還愛你呢
伴你斷斷續續唱著歌 假裝沒事了

時間過了走了 愛情面臨選擇
你冷了倦了 我哭了
一開始的不快樂 你用卡片手寫著
有些愛只給到這 真的痛了

怎麼了 你累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢淹了
開心與不開心 一一細數著 你在不捨
那些愛過的感覺都太深刻 我都還記得

你不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢

怎麼了 你累了 說好的 幸福呢
我懂了 不說了 愛淡了 夢淹了 我都還記得
你不等了 說好的 幸福呢
我錯了 淚乾了 放手了 後悔了
只是回憶的音樂盒還旋轉著 要怎麼停呢





沒有留言:

發佈留言