2012年11月30日星期五

I‧I(2/2) - 四個男孩在郊野公園的一夜


頑童日記二部曲 -II - 四個男孩在郊野公園的一夜(下)

本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。故事情節或會觸犯刑事罪行,各位切勿模仿。

一個男人泊咗架車喺油站入油之後,落車行咗去對面行人路。佢一路食煙,一路打電話,電話響咗兩吓就接通,電話嘅另一端傳來……


「你好,呢度係999報案中心,有乜可以幫到你?」一位警察通訊員說。

男人:「我而家架車停咗喺X油站,大約5分鐘前,我揸車經過XX郊野公園燒烤場嗰段,條馬路鋪咗好多石頭,望出去仲見到路邊草叢隱約有幾個人踎喺度,我擔心可能係ii(即係illegalimmigrant)想喺度打劫,麻煩你哋派人去check吓。」

「都玩到差唔多喇,不如彈埋呢次走喇。」袋鼠同其他人講。

之後大佬話:「咁呀,都好喇,都攰攰哋喇,玩多嘢就番去瞓喇。咁不如我哋嚟個終極一彈喇,我同袋鼠就去水道口嗰邊彈,你哋兩個就留喺呢邊彈喇。

講完之後,佢哋4個就急急腳咁埋位standby喇。等咗一陣,佢哋聽到車聲喇,大家都懷住緊張嘅心情,迎接呢一晚嘅終極一彈。車聲越嚟越近,佢哋終於見到車頭燈射出嚟嘅光喇。

X街!走呀,係警車呀!!!」諾基亞嗌破喉嚨咁通知大家。其他人一聽到,梗係即時閃人喇,唔通企定定搏拉咩…

由於諾基亞同高爾夫喺東,大佬同袋鼠喺西,所以佢哋被迫分開走喇。而班警察見到咁嘅情況,就梗係即刻落車追喇,班警察亦都兵分兩路咁去追佢哋,而家我哋先睇吓東邊嘅情況先。

諾基亞同高爾夫一路走呀走,後面嗰兩個警察就一路追,當跑到過咗一個轉彎位時,其中一個警察就大嗌:「唔好走呀,企係度,再走就開鎗!」佢兩個一聽到呢句嘢,本能咁停咗一秒,之後向後望。

高爾夫好輕佻咁講:「超!人都見唔到點開鎗呀,吹水!我哋繼續走。」

再走多一陣,佢哋兩個就番到去佢哋嘅露營營地喇。番到去之後,佢哋第一時間,點番著個火,開埋gas燈,每人揸住罐汽水,仲有開咗包薯片。

「細路,坐咗係度好耐呀?有冇見有咩人經過呀?你哋總共有幾多人嚟露營呀?」其中一個警察問。

諾基亞扮晒嘢咁答:「坐咗好耐喇,冇見咩人喎,我哋總共有4個人嚟,其中2個去咗攞水。」高爾夫見諾基亞扮到似層層咁,佢又一面無知咁講:「發生咗咩事呀阿Sir?你哋好似好緊張咁嘅?」

另一個seniorD嘅警察就答:「我哋發現呢度有非法入境者,而家搵緊佢哋,你哋自己小心D呀。」講完之後,佢哋又繼續行去第二度再搵喇。

高爾夫同諾基亞互相對望,微笑不語。

高爾夫同諾基亞好成功咁逃過警察嘅追捕,咁西邊嘅大佬同袋鼠情況又如何呢。

佢哋兩個都好合拍咁一齊走,但係荒不擇路,走走吓走咗入去一個工地度喎。呢個工地得一個出口,走咗入去之後,佢哋都心知不妙喇。大佬先開口:「今次斷正喇,我哋冇路可逃喇。」袋鼠就話:「你睇,嗰度有一個石堆,我哋不如匿喺嗰度喇,佢哋應該搵唔到我哋嘅。好過我哋而家走番出去,咁就一定死梗。」兩個決定咗之前,就即刻動身走埋去踎底喇。

過咗一陣,電筒嘅光來來回回咁向石堆掃射。跟住有人開聲:「師兄你睇,石堆後面好似有人喎,不如埋去睇吓。」另一人答:「小心為上呀,喺呢度照咗無人行出嚟就即係冇喇,去第二邊再搵搵喇。」之後,再冇電筒嘅光,亦都再冇人聲喇。大佬同袋鼠你眼望我眼,郁都唔郁咁繼續踎咗喺度。

「喂,諗諗吓唔對路喎,我哋冇事啫,萬一大佬同袋鼠畀人捉到,我哋都唔可以置身事外喎,不如我哋又去搵佢哋,希望快過其他人搵到喇,咁咪可以夾定口供囉。」高爾夫開口同諾基亞講。於是,佢哋兩個攞齊電筒就出發喇,一路行,一路照,一路嗌「大佬、袋鼠」咁,行咗差唔多一個鐘,咁啱就摸到去嗰個工地度喎。

踎咗兩個幾鐘嘅大佬同袋鼠,聽到高爾夫嘅叫聲,終於鬆咗一口氣,佢哋好似D災難幸存者見到有救援人員咁開心,於是兩個又腳痹又腳震咁震吓震吓出番嚟。諾基亞見到佢哋冇事,即係喺個背嚢度攞咗枝水同埋麵包畀佢哋食。

最後,佢哋一行4人拖完疲憊嘅身驅,行番去營地度,呢個時候已經差唔多天光喇。






紅日 - 李克勤
作曲:立川俊之
作詞:李克勤
編曲:方樹樑

命運就算顛沛流離   命運就算曲折離奇
命運就算恐嚇著你做人沒趣味
別流淚   心酸  更不應捨棄
我願能   一生永遠陪伴你

一生之中兜兜轉轉    那會看清楚
徬徨時我也試過獨坐一角像是沒協助
在某年   那幼小的我
跌倒過幾多幾多落淚在雨夜滂沱
一生之中彎彎曲曲我也要走過
從何時有你有你伴我給我熱烈地拍和
像紅日之火   燃點真的我
結伴行   千山也定能踏過
讓晚風   輕輕吹過
伴送著清幽花香像是在祝福你我
讓晚星   輕輕閃過
閃出你每個希冀如浪花   快要沾濕我





2 則留言:

  1. 嘩!好狼死喎!咁玩法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,呢班小朋友真過份。不過,佢哋都好好彩,冇搞出事。

      刪除