2012年12月15日星期六

柒公民系列(一) - 逆子弒母(3/3)



Bobby見有人同佢唱反調,職業病即時發作,力sell 吳繫仁就係殺人兇手。佢一輪咀咁話:「證據多蘿蘿喇,求其講幾個都夠喇。首先,12月7號嗰晚,有鄰居聽到何婆婆屋企有爭吵聲,仲要係男人聲添。仲有喎,大廈嘅閉路電視拍到吳繫仁一路講電話,一路好匆忙咁離開大廈。最後,吳繫仁畀人拉嗰日,係佢身上搜到兩條可以用嚟打開何婆婆屋企大門同埋鐵閘嘅鎖匙。」

其餘6個人好留心咁聽佢講,張師奶仲係咁點頭和應添。Bobby見有人支持,飲咗啖水之後繼續發表佢嘅偉論:「我認為成件事係咁嘅,呢個不孝子因為要錢買白粉,咁咪靜雞雞潛入阿媽屋企偷嘢囉,點知畀阿媽發現,阿媽同佢吵大鑊,佢一怒之下,咪摙死咗阿媽,之後攞晒D值錢嘢走囉。成件案就係咁簡單喇,唔好簡單複雜化喇。」

Mary唔係好耐煩咁話:「Don't make it too complicated la, Uncle Chan. 我哋嚟判案,唔係嚟查案呀。」

陳叔平和咁講:「後生女,呢條除咗係人命之外,仲係一個為死者討回嘅公道嚟,我希望你認真D聽吓我講。」

Mary雖然唔係咁服氣,但都點頭回聲一吓。

陳叔於是繼續:「Bobby講嘅係事實,但係呢幾點只係證明咗7號晚有男人去過何婆婆住嗰幢大廈,同埋佢有何婆婆屋企鎖匙咋喎。鄰居聽到嘅男人聲,唔可以肯定係吳繫仁喎。」

Peter開口講:「陳叔,我就同你講證據喇。7號當日,時間20:01,大廈閉路電視拍到吳繫仁離開。時間20:08,附近便利店嘅閉路電視拍到吳繫仁買煙,你記唔記得呀?」

陳叔答:「我記得,d證據係第5日呈堂嘛,我有寫低,你睇……」

Peter呢個時候接住講:「便利店嘅閉路電視拍到吳繫仁嘅大頭,佢當時塊面嘅右邊有擦損嘅痕跡。而法醫為何婆婆驗屍嘅時候,亦都發現佢嘅左手有吳繫仁嘅皮膚組織。咁樣好明顯,係吳繫仁摙住何婆婆條頸時,何婆婆隻手亂抓,抓傷咗吳繫仁塊面喇。」

OL接住:「係呀,咁樣嘅推斷都好合理吖。」

陳叔好有條理咁講:「我又有另一個睇法喎。我估吳繫仁應該係當晚番屋企同阿媽食飯,食飯嗰陣何婆婆見佢塊面損咗,就伸手去摸吓,關心吓問吓個仔傷口事,痛唔痛喇。食完飯之後,何婆婆瞓咗喺梳化小睡。吳繫仁就去執嘢洗碗。點解我咁講,大家可以睇番證物P24嗰本相簿嘅第37同38張相。第37張相係影咗廚房洗手盤邊有兩隻碗同兩對筷子放咗喺度吹乾,何婆婆一個人獨居,平時又點會用兩對筷子兩隻碗呢。而第38張相就係一對大碼嘅膠手套疊咗喺盤邊,好明顯大碼膠手套唔會係何婆婆用喇。跟住,吳繫仁電話響起,有事要走。但係佢冇嘈醒媽媽,佢自己走先,不過佢掛住講電話,就唔記鎖門,根據電話公司嘅記錄,吳繫仁個電話當日喺19:55接聽咗一個來電,講咗8分鐘先收線,吻合番大廈閉路電視拍到吳繫仁離開時係講緊電話。由於佢走嘅時候冇鎖門,咁其他人後來就可以好容易咁入到何婆婆間屋度喇。」

張師奶半信半疑咁話:「陳叔講嘅嘢都係有可能發生嘅,我真係唔能夠肯定吳繫仁有殺佢阿媽呀,所以我改為投佢冇罪,寧縱莫枉吖嘛,如果我投錯,佢真係咁大逆不道,遲D個天都會修佢喇。」

Mary又答口話:「Uncle Chan分析都啱嘅,我buy 你。張師奶,你e呢句「大逆不道遲D個天都會修佢」堅正呀, I change my mind now。」

陳叔客氣地回應:「多謝你哋兩個好有耐性咁聽我講,同埋同意我嘅說法。Bobby,我哋而家嘅比數係4比3喇喎,唔係一個有效裁決,睇嚟我哋要繼續傾落去喇。」

未等Bobby開口回應,OL已經忍唔住出聲:「陳叔你好似講到吳繫仁好孝順咁喎,佢如果係咁孝順嘅話,就唔會一錯再錯喇。你唔好忘記,佢有幾大疊案底呀,我就唔信一個道友有咁孝順喇。」

Mary聽到之後,爭住發言:「Aunt OL,孝唔孝順,好似同殺唔殺人冇咩關係喎。」

一畀人叫Aunt,OL點忍呀:「細路女,我食鹽多過你食米喇,佢係白粉友嚟呀,癮起咩都做得出喇,你見過世面未呀,吓?」

Bobby見兩女想吵落去,做事佬咁話:「兩位靚女,唔駛咁燥嘅,Mary講得好啱呀,OL你又講得冇錯喎。雖然我認為佢有做,但係道友呢一個point我就有少少保留喇。因為根據番證物D5嗰分石湖墟美沙酮診所嘅記錄,吳繫仁由10年開始,係有定期去攞美沙酮嚟飲喎,咁或多或少都顯示到佢係有心去介吖。」

Sir突然打破沉默:「各位,我有新發現呀。大家有冇留意到「吳祥命」個骨灰盅呀。」全部人靜晒望住佢,張師奶最先開口話:「有呀,唉,人死咗連骨灰都畀人倒晒出嚟,真係冇陰公呀。」

Sir繼續:「大家試吓將幾樣證據加埋一齊睇吖。首先,「吳祥命」個骨灰盅嘅碎片同埋骨灰散到一地都係。呢個骨灰盅一定係何婆婆死後先打爛,呢樣一大家都同意,係咪?」

OL好肯定咁答:「係吖,何婆婆咁愛惜佢老公,如果係一早就打爛,何婆婆又點會唔理呢。」其他5個人亦點頭同意。

Sir再講:「好,咁我哋可以推斷呢個骨灰盅係真兇打爛嘅,而當個骨灰盅跌落地下嘅時候,D骨灰會散到周圍都喺。大家再睇番一次大廈閉路電視拍到吳繫仁離開嘅片段,佢當日著黑色長褲、黑鞋,大家有冇留意到呀?」

Bobby呢個時候大叫:「哎呀,我明喇。你嘅意思係話,如果真係吳繫仁打爛個骨灰盅嘅話,佢條褲同埋對鞋點都會沾咗好多白色嘅骨灰。但係,我哋喺閉路電視嘅片段度,一D都睇唔到喎。」

Peter講:「咁就可以間接證明吳繫仁喺7號離開何婆婆屋企時,個骨灰盅係未爛喇。咁進一步講,即係話吳繫仁走時,何婆婆未死喇。」

張師奶好順口咁話:「咁即係話,吳繫仁7號晚走時,何婆婆生勾勾喇。咁樣邊個係兇手呀?」

Mary:「maybe係之後有人入屋偷嘢,唔小心整跌咗個骨灰盅,驚醒咗何婆婆。Then何婆婆大叫,個賊驚畀人發現,咁咪摙死咗何婆婆囉。」

陳叔話:「究竟邊個係真兇,剩係得何婆婆同埋個真兇先知喇。我哋而家算搵到一個合理疑點喇,咁即係話,我哋唔可以100%肯定吳繫仁係有殺到佢阿媽喇。各位,有冇人有意見?」

30分鐘之後.........

「COURT~~~~~

「各位陪審員,你哋有裁決喇,係嘛?」法官問。
.
.
.
.
.
Bobby答:「係。我哋嘅比數係7比0,裁決係………」





7 則留言:

  1. 哈哈! ending寫得好,心思細密,好嘢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝多謝~~~
      其實你睇過12 angry men,你一早就知道吳繫仁冇罪喇

      刪除
  2. 你再創作,結局便由你控制

    回覆刪除
    回覆
    1. 係喎,諗諗吓其實加多幾句,就可以改變呢個結局。

      刪除
  3. ~~~ 另一結局 ~~~

    吳繫仁聽到裁決係冇罪之後,表現得十分冷靜,但內心極度興奮,因為.........

    咁多位陪審員冇留意到大廈閉路電視於17:54拍到吳繫仁「進入」嘅片段,佢當時著住嘅係「短褲、拖鞋」的。

    ~ 完 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 正呀!局中有局,條橋扭完再扭,估你唔到

      刪除
    2. 都唔算正喇。

      其實咁寫都有少少牽強,佢哋個個都留意到「離開」時著嘅黑褲,又點會咁大意冇注意到「進入」時著嘅短褲、拖鞋吖。

      刪除