2013年1月29日星期二

一枝煙的時間 - 後記


整個故事由構思、寫作及校對用了3星期,由於這個故事邊寫邊停,不知寫了幾多個小時,原本只打算寫一個2千字左右的小品,但不知不覺的寫著,就寫了5千字,全篇於18/1/2013完成。

故事的靈感來自2012年的除夕夜,剛到醫院探望伯母後,後來與她的女兒到附近商場吃晚飯。在晚飯的時候,我說沒有寫作的靈感,她隨口的回應說:「我近排聽〝一枝煙的時間〞呀,你鍾意嘅話咪用佢嚟寫吓囉。」

草率吃過晚飯後,大家便各自離開,她相約了別人倒數迎接新的一年,而我則回家對著電腦寫作。在回家的車程上,我取出電話,一邊聽著「一枝煙的時間」,一邊開始寫這個故事。

3星期後,這故事便發表了。



12 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈,其實你一早明咗喇 :p

      刪除
    2. 風風雨雨,係咁架啦

      刪除
    3. 是但喇,而家愁如鎖,眉頭聚呀 :)

      刪除
    4. 2012年初我已經知道下半年會咁樣,但係都趨避唔到 :(

      刪除
    5. 隨勢應卦囉,焉知非福

      刪除
  2. 世純:

    蛇年鼓起勇氣,寫鹽花故事!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我已經寫好咗兩個有鹽花調吓味嘅故事喇,分別排咗喺3月同4月出街。

      其中一個叫「按摩女郎」,剩係聽個名都知有意思喇 :p

      刪除
  3. 隨著空中翻飛煙圈消散
    我亦明白 應怎打算

    nice story



    /


    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com

    回覆刪除