2013年3月24日星期日

九死一生(15/19) – 非走不可


Simon應聲倒地,臥在雪地上痛苦呻吟著。Martin一邊上彈,一邊走到他面前,再向他的腦袋多送兩槍,之後便消失於漆黑之中。

在接待處的4人,聽到4下槍聲後,心情十分矛盾。因為他們不能肯定Simon是否取了槍之後,再遇上Martin,並且成功槍殺了他。於是他們不敢鬆懈,繼續默默的原地守候,期待著Simon凱旋歸來。大約等了半個小時,他們開始了解實際的狀況。

Sean打破沉默說:「我諗Simon都係凶多吉少喇。而家我有一個方法,未必一定成功,不過我哋唔搏就一定死梗。」

AmyLily齊聲說:「你講嚟聽吓。」

Sean認真地說:「我而家衝出去攞車,之後駛到嚟正門。咁你哋一見到我,就即刻衝上車,跟住我哋即刻離開呢度。」

Lily憂心地答:「出面又大風又大雪,就算走得甩,我哋都會凍死喺出面喇。」

Amy肯定的回應:「Lily你放心喇,我哋4個人,大家可以用身體互相取暖,一定可以捱到天光嘅。」

決定以後,Sean將藏於自己褲袋的彈簧刀交給Amy自衛,自己則拿著左輪手槍從正門出去。他小心翼翼的走,在經過空地的時候,他看到一條燒焦的屍體和倒在血泊上的Simon,不禁毛骨悚然。最後,他成功到自己的私家車旁,正當取出車匙打算開車門的時候,他發現車胎己經被刺穿。

於是,他再看看在空地上其餘的3架車,它們的車胎亦已被刺穿。正當他絕望的時候,他記起昨午Simon架駕著輕型貨車到外邊購買物資的情景,於是他更向車房進發了。

走到車房外,他小心地檢查四周,確認安全後才入內。進入後,Sean看到了輕型貨車,而且四個車胎完好無缺,接著他便登上了駕駛座。

成功在望的他,先將手槍放在車頭,自言自語的說:「條友真係百物一疏喇,如果佢整穿埋呢幾條車胎我哋就仆街喇。好,而家拆開電線,撻著個Engine就掂晒喇,哈哈。」


待續


16 則留言:

  1. 下集我諗Sean都係凶多吉少...

    回覆刪除
    回覆
    1. 你估得完全正確。

      不過,佢都有少少抵死嘅,因為佢賣友求榮呀。 :o

      刪除
  2. 會唔會未撻着車,Sean就俾Martin枝搶指住.

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,劇情都被大家估中喇,車都未開到,Sean已經畀Martin捉住咗,哈哈。 :p

      刪除
  3. 世純:

    馬田條友咁變態,佢唔會咁失策,留番一架車,無吉爆車呔,分明就喺引Sean入車房.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      你真係知道我嘅心意,Martin嚟招「守株待兔」,坐定定係輕型貨車裡面等緊下一個受害者喇。 :)

      刪除
    2. 世純:

      這樣的情節佈局就很合理.我見過一些心理變態的人,諗嘢害人的招數,非常周密.

      刪除
    3. 佛爺:

      到目前為止,劇情都算合理同埋解得通嘅。但係個結局(第19集)可能會有少少玩大咗。

      此終我未學習過呢一門學問,唔肯定係咪有可能「件事係咁樣發生」,我只係傾向相信同埋認為「件事會咁樣發生」。

      我寫呢個故事嘅時候,只係靠上網搜集到嘅資料,當時冇亦都搵唔到「專家」去了解同埋求證呀。

      刪除
    4. 世純:

      可以問下佛爺這位專家嘛,嘻嘻!

      刪除
    5. Jessica:

      果然明白我想表達D乜喎,我諗你應該估到少少個結局係點喇,請暫時保守秘密先,出咗結局我哋再慢慢傾。 :)

      我寫呢個故事嘅時候,仲未知道佛爺係對呢一方面有所研究嘛,呢個故事係寫於12年尾。 :o

      刪除
    6. 世純:

      我要看了結局,才可思考一下,如今仍然言之過早.

      刪除
    7. 佛爺:

      你太謙喇,我覺得你會識嘅。因為從言談之中,我估你應該對呢一門學問有認識及研究嘅,期待幾日後你睇完結局畀D意見。 :)

      刪除
  4. 我都估無咁易走得甩喎,應該都難逃一死,故事中的壯男要安排盡快死哂,巧京!

    回覆刪除
    回覆
    1. 觀迎回歸喎,旅途愉快嘛?

      壯男死晒,剩番D女人,留番畀Martin慢慢嘆。 :p

      刪除
    2. 旅程不錯,遅些分享

      刪除
    3. 好吖,有冇艷遇先? :p

      刪除