2013年7月26日星期五

加信氏皇室牌香皂

洗澡後,為它拍照

小時候,母親會買「加信氏皇室牌香皂」來洗澡,我很喜歡它的味道。但不知何時開始,我們一家改了使用沐浴液,以後便沒有再用過它。

某天,在超級巿場內閒逛,偶然發現這個「童年回憶」,便隨手將它放進購物車。 購物完畢後,便匆匆回家用它洗澡及懷愐一下,當我拆開包裝後,發現味道與以前不同,令我有點失望。

究竟是我記錯了,還是味道真的改變了,有人可以告訴我嗎?




11 則留言:

  1. 我中學時有一期,我花名叫「加遜氏」

    回覆刪除
    回覆
    1. 點解會改個咁嘅花名呢?

      唔通你去camp沖涼時彎腰執過番皂。 :o

      刪除
    2. 唔係,因為我叫卡臣啫

      刪除
    3. 原來如此,我仲以為......有咩特別原因添。

      刪除
  2. 條片個鬼婆太過無味道,可否換過一條日本AV女優片?咁,我至嗅到香皂的香味!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. good idea!!!

      搵日本AV女優做「加信氏」嘅代言人,一定會引到唔少男生搶購呀。 :)

      刪除
  3. 世純,
    個紅色兩頭占占的包裝盒無變過,個番皂貼紙都無變過...我都用咗幾十年無變過>.<!

    回覆刪除
    回覆
    1. 奕山:

      咁即係D香味都冇變過喇,可能我真係記錯咗陣味lu。 :O

      刪除
  4. 我都覺唔同晒,完全冇香味,係咪有老翻?我個貼紙唔同你架

    回覆刪除
    回覆
    1. Bebb,

      以前真係好香,而家變咗,我估係間廠用咗其他配方啩。 :(

      刪除
  5. 現在的皂聲稱在泰國生產,通常賣十幾蚊四塊,味道同以前的差很遠。但如果是原裝英國貨,一定會貴得多。相信亦佷難在香港買得到了。

    回覆刪除