2013年11月12日星期二

一週年


今天是這個網誌的一週年紀念日,禮貌上都應該發篇文以作記念的,但我卻完全想不到寫些什麼內容。

短短數句,就讓我為紀念而紀念吧。



18 則留言:

  1. 恭喜又一年!
    我仲記得上年見你別蟹

    動吓筆啦,

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我會寫落去嘅。 :)

      不過呢排公事私事都好忙,冇乜精力,希望遲吓好d喇。

      刪除
  2. 關於電影情節,有以下一POST

    http://carson-chung.blogspot.hk/2010/06/blog-post_13.html

    一於給你二創作

    回覆刪除
    回覆
    1. 好吖,一於等我度度佢。

      啱啱睇咗題目,唔係好難咋喎,而家巿面上嘅大部份動作片,都包含咗呢10個橋段。

      刪除
    2. 咁諗下我們的cross over

      刪除
    3. 好呀,好耐未玩過Crossover喇,你幾時得閒玩先?

      刪除
    4. 十一月內吧,我email 你再傾

      刪除
    5. 好吖,一定好好玩嘅。:)

      刪除
  3. 心動便筆動,享受貼文 :)

    回覆刪除
  4. 世純:

    一於北上取生活體驗,跟著寫番篇「北妹南郎東西房」。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      「北妹南郎東西房」係開始,「女上男下左右盪」係高潮呀,哈哈。

      刪除
    2. 世純:

      哈哈!你嘅「女上男下左右盪」,誘惑性大過我的標題好多。嘻嘻!

      刪除
    3. 大家都係寫同一樣嘢,我只不過係寫得露骨d啫。

      你所寫嘅「東西房」,我斷估都唔似係「廂房」喇,而係指「乳房」呀,所以我咪寫「左右盪」囉,動感d嘛。

      刪除
  5. 祝: 年年有今日, 歲歲有今朝...^^!

    回覆刪除