2013年4月29日星期一

蛋友(3/3) - 五個愛上了高空擲物嘅男孩


頑童日記四部曲 - 蛋友- 五個愛上了高空擲物嘅男孩(下)

本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。故事情節或會觸犯刑事罪行,各位切勿模仿。

寫咗兩篇悶嘢終於交代晒Shoot Club嘅大致背景喇。好喇,呢篇係壓軸,我會一次過送上佢哋2個精彩嘅行動畀大家欣賞。

2013年4月27日星期六

蛋友(2/3) - 五個愛上了高空擲物嘅男孩


頑童日記四部曲 - 蛋友- 五個愛上了高空擲物嘅男孩(中)

本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。故事情節或會觸犯刑事罪行,各位切勿模仿。

簡單講過佢哋嘅一次典型行動喇,大家都發現到佢哋係幾咁有計劃、部署同埋分工嘅。呢D咁複雜、咁需要組織能力嘅事情,當然係由佢哋當中最聰明,講嘢最智慧嗰個諗出嚟喇。

通常佢係點開始嘅呢?


2013年4月25日星期四

蛋友(1/3) - 五個愛上了高空擲物嘅男孩


頑童日記四部曲 - 蛋友- 五個愛上了高空擲物嘅男孩(上)

本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。故事情節或會觸犯刑事罪行,各位切勿模仿。

3、2、1........行雷!」

有隻手喺4樓嘅露台內向外右手一揮,蛋幕如雨,又白又紅嘅波波,分別由4、5樓向地下飛灑而下。

「我X,邊個x街掉雞蛋呀,吖,仲有蕃茄添喎,咁x賤!」

2013年4月23日星期二

世純算命事件(一) – 世純看斗數


約兩星期前,與一友人晚飯,言談甚歡。已婚多年的他,還像個大細路,為人風趣幽默,多無聊的鬼主意,因此有他在場,一定不會有悶場。

席間,他說出太太的生辰,並請小弟一看。本來我為尊重命主的私隱,通常只會直接為當事人推算。但友人生性率直,且心直無毒,於是便拿出手機起了星盤,先說出他太太的性格及往事,肯定其時辰正確後,便作簡單推算。以上的事情時有發生,但此事卻為我帶出寫作的靈感。


2013年4月21日星期日

卡臣 ╳ 世純合作企劃(第三回)之「後出手篇」 - 《三郎缺一》


這個鬼馬的「合作企劃」是卡臣想出來的,我跟他己經玩了兩回(今年二月的第一回及三月的第二回),非常好玩,他的創意無限,而且效率其高。

我今次所寫的故事,是承接第一回的《三郎奇案》,各位可先看前作,了解當中的角色才看此篇。

各位可到以下的連結,看看「卡臣」的故事天涯各處鄉》,這故事有人生、愛情及勵志的元素,非常有教育意義,實在值得一看再看,我本人給他10個讚!



小弟所寫的故事 -《三郎缺一


阿世上班的時候,在停車場上看見佛少呆若木雞般望著自己的私家車,於是他靜悄悄的走到佛少背後。

阿世雙手拍在他的肩膀上說:「早晨喎,咁早就有心事,講畀我知,等我幫你分吓憂喇。」

佛少此時指著愛車,無奈的說:「你睇吓,尋日都冇條痕o架,唔知幾時整花咗嘅呢。」

此時臣哥剛巧經過,聽到兩人的對話,陰笑說:「唏,佛少,少少一條痕之嘛,冇咩大不了嘅,一陣我番office攞枝箱頭筆畀你搞搞佢喇,逐漸變黑又得,立即變黑亦得,得咗。哈哈。」

2013年4月19日星期五

2013年4月18日星期四

卡臣 ╳ 世純合作企劃(第三回)預告



大家好!

《卡臣 世純合作企劃》是卡臣和我的Crossover。繼今年二月(第一回)三月的(第二回)之後, 又輪到四月的(第三回)

 好,講解一吓今次(第三回)的玩法:

1. 臣和我將於2013419 (星期五) 晚上925,各自在自己的Blog中選出五句電視廣告對白,題材不限,新舊無拘。

2. 臣和我湊合十句廣告對白 (如有重複就只當一句) ,各人自行重整次序,進行故事創作,將十句bold成藍色,並放入故事中。

3. 字數不限,限時48小時,即是在2013421 (星期日) 晚上925分交貨,各自在自己的Blog中貼出故事。

臣和我將於明晚925分公佈五句廣告對白。想知道會搞出一個什麼無厘頭的故事出來,就留意我們星期日的製成品吧! 




2013年4月14日星期日

命運的隨想


我的兒時照,攝於維多利亞公園

這一篇文章非常新鮮,是即寫即出的,於今日下午421分完成,趕及在慣常的下午5時發佈。

還記得兩個多月前出過一篇「我的壬辰年」,當中提及過一些預言。原本計算過一些應在今年下半年發生的事情,竟然意外地提早發生了。

所以話:「命運真的很有趣,往往會牽著人走的。」

2013年4月12日星期五

油差(2/2) - 兩個男孩好缺德嘅報復行動


頑童日記三部曲 - 油差 - 兩個男孩好缺德嘅報復行動()
 
本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。故事情節或會觸犯刑事罪行,各位切勿模仿。

卒仔繼續笑笑口咁話:「唔好嬲唔好嬲,不如我幫你話事,就呢枝喇。」卒仔右手喺貨架上面攞咗枝750ml嘅芥花籽油落嚟,左手拉住阿鑽件衫尾。

2013年4月9日星期二

油差(1/2) - 兩個男孩好缺德嘅報復行動


頑童日記三部曲 - 油差 - 兩個男孩好缺德嘅報復行動()
 
本故事純屬虛構,如有雷同,實屬巧合。故事情節或會觸犯刑事罪行,各位切勿模仿。

「沙嗲牛肉麵,雙蛋,飲凍檸茶吖,唔該。」卒仔同茶餐廳伙記講。

「嘩,阿鑽,你搞咩呀,游完冬泳嚟呀,成身濕晒嘅。唔好講住,叫咗嘢食先。」卒仔好驚訝咁講。

阿鑽同伙記講:「畀杯熱奶茶我得喇。」

2013年4月4日星期四

打機的隨想(一) - 「S/L大法」

Jagged Alliance 2,一個讓我沉迷多年的遊戲

與大部份男生一樣,我在求學的時期,十分沉迷「打機」。不過,大家先不要誤會,我所說的「打機」,不是指「飛機」,而是「電子遊戲機」或者是「電腦遊戲」。

至於遊戲類型方面,大致會分為射擊(Battlefield、GTA)、格鬥(Street Fighter、King of Fighters)、動作(Mario、Sonic)、即時戰略(Red Alert、StarCraft)、角色扮演(Diablo、Final Fantasy)及回合制策略(三國志、信長之野望)等等......