2015年8月4日星期二

《不再說分手》

心情不佳時最愛喝Americano

 Blog卡臣真是我的寫作良師,小弟很多拙作都是從他的網誌中啟發出來,這一篇亦然。今早閱讀他《分手》一文,幾乎腦海中同時寫畢了本篇,亦不約而同地浮現起王菀之的歌《不再說分手》。

我認為感情是相向的,雙方愛情變淡,兩人也有責任,深明此乃愛情不能完美地昇華至感情的必然結果。我沒有怪她,沒有捨不得她,同時亦沒有自責。只有懷念當初美好的時光,兩人在對方心中互相種下可隱藏但卻不能遺忘的記憶。

面對一份將逝或已逝的愛情,非但沒有作出反應,反而像個局外人般觀看。如像在看電影,觀眾只看著屏幕,沒有參與其中,不會作出改變去影響結局。正因如此,才不主動找她,也不主動向她提出分手,任由事情自行發展下去,說得精準一點的話,是任由對方決定何時寫上句號。旁人或會認為這樣處理得不夠灑脫、逃避現實、不捨得她、不是一個男子所為。但現在的心境就是這樣,主觀地認為對這份感情已「下了決定」,所揀選的就是「選擇了我不作出任何選擇」。

真正的分手是不用「說」的,《不》的詞完美地表達出這一點。



王菀之 - 《不再說分手》

作曲:陳光榮
填詞:小廣@groovision

冷咖啡 放在這裡多久
這一杯 苦澀有點過頭
我們之間 說過多少分手
總是以為 覆水能再收

不知不覺 你不再找借口
無聲無息 我厭倦了等候
時間 讓一切變得通透
我們原來 很久沒牽手

我不回頭 你不挽留
什麽時候 我們失去了糾纏的理由
怎麼回頭 你的咖啡已經變成紅酒
酒醒後也許會難受
至少我們不用再 說分手

沉默著 來到十字路口
我停留 你自己向前走
時間已經 代替你我開口
分過的手 怎能牽著走

我不回頭 你不挽留
什麽時候 我們失去了糾纏的理由
怎麼回頭 你的咖啡已經變成紅酒
酒醒後也許會難受
至少我們不用再 說分手

冷咖啡 還要再放多久
這一杯 喝光了就到頭
你在身邊 我卻不再擁有
最後分手 誰先說出


39 則留言:

  1. 舊嘅唔去,新嘅唔來
    The best is yet to come!
    不過我都唔使勸你放下,你好似無攞過咁,高人

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔係高人,我係膠人,專職派膠的。 :)

      我攞過o架,原來仲諗住攞一世添,不過人生不如意事十常九點九九,冇辦法喇,除咗放下同放屁之外,都冇咩可以做了。

      今次真係要引番毛毛嘅好句「天若有情天亦老, 人間正道是滄桑」,咁啱校長個blog前兩日又寫咗。

      刪除
    2. 結咗婚都可以離婚╴所以絛嘢永恆

      刪除
    3. 知否世事常變,變幻原是永恒,世上唯一永恒不變嘅嘢就係「變幻」本身喇。

      刪除
    4. 羅文都係咁話,應該係黃霑

      刪除
    5. 黃霑填詞真係好到位,大情大性嘅文人。

      刪除
  2. 心傷到盡頭就是這種麻木

    (係卡臣到成日見到你留言所以有睇你的blog,希望唔會唐突~)

    回覆刪除
    回覆
    1. m.

      睇返世純之前啲作品,定有驚喜

      刪除
    2. m.:

      唔唐突呀,多謝你嚟呢度支持就真。

      卡臣:

      多謝你又帶多個人嚟我個blog喎 :)

      刪除
    3. 我有睇過你同卡臣既合作文, 好得!

      刪除
    4. 呢幾次合作都係卡臣諗個idea出嚟,冇佢真係唔成事o架。 :)

      刪除
    5. 你都有份諗,又寫得好,
      係時候要CROSS OVER喇

      刪除
    6. 你都有份諗,又寫得好,
      係時候要CROSS OVER喇

      刪除
    7. 都好喎,好耐冇玩過了,諗d輕鬆嘢玩吓

      刪除
    8. 大家又諗下點玩呀?

      刪除
    9. 好似之前「第四回」嘅玩法咁玩,玩《命運劇場》吖???

      刪除
    10. 第四回條link:

      http://carson-chung.blogspot.hk/2013/06/blog-post_16.html

      刪除
    11. 好主意!你出招先吖

      刪除
    12. 你係咪呢排都有時間玩先?

      刪除
    13. 有呀!點都抽到時間去玩

      刪除
    14. very good,遷就吓小弟,畀D時間我寫好咗第一集先。

      之後先公開出簡介,翌日我正式出第一集,你接第二集,我寫第三集,你寫第四集。最後,各自出第五集大結局。以上玩法如何???

      另外,上次玩咗外星人,今次我建議唔涉及呢個題材,其他點玩都得,OK???

      刪除
  3. 我反而覺得好正常,好多分手都無講清楚,自然流失,勝過互數對方缺點,好來好去,再見亦是朋友。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺:

      你係心理學權威,你話正常就係正常o架喇。 :)

      刪除
    2. 讚成 :)

      叫佛爺帶我哋去楓葉國試吓西方嘅「巫山觀穴賞雲雨」。 :p

      刪除
    3. 世純:

      楓葉國要去滾,一定要去法裔魁北克省。那裡的法國妹,衣著緊身兼玲瓏剔透,熱情主動兼鳳眼櫻唇,纖腰渾臀配滿乳。其他地方的鬼妹,頸部以下的身段,會令你聯想到魯芬!嘻嘻!

      刪除
    4. 佛爺:

      咁就由你領軍,戴我嘅小弟同埋卡臣嘅小弟出「征」去魁北克省食法蘭「西」大餐喇喎。

      刪除
    5. 卡臣:

      咁快d去佛爺個blog度頂住癮先喇。

      刪除
    6. 世純:

      法裔魁北克省,容許「雜交俱樂部」,男女也要付會費。你和卡臣入去食法蘭「西」大餐,那些法國妹也要吃「港式香腸餐」,大家是互惠的。嘻嘻!

      刪除
    7. 前曰香港有單新聞:巴士聞西,佛爺你知道嗎?

      刪除
    8. 佛爺:

      華洋性文化大互融,我諗呢次(愛液)交流之旅一定獲益良多呀。

      刪除
    9. 巴士聞西單嘢,條仔真係好柒囉。 :o

      加藤鷹完都算喇,當佢哋當時情到濃時,性急咗D。但之後自己攞嚟聞,聞完仲要畀個女仔聞,呢個動作先難頂嘛。

      單嘢畀人拍咗上網,男嘅就真係抵死喇,唔抵可憐。但女嘅就陰公咗D,以後點見人呀。

      刪除
    10. 究竟係乜事?我真係唔知。可唔可以放條連結來睇下?

      刪除
    11. http://www.bomb01.com/article/13901/%E7%95%B6%E9%80%99%E5%B0%8D%E5%9C%A8%E5%B7%B4%E5%A3%AB%E4%B8%8A%E8%A6%AA%E7%86%B1%E7%9A%84%E7%94%B7%E5%A5%B3%E7%99%BC%E7%8F%BE%E6%9C%89%E4%BA%BA%E5%81%B7%E6%8B%8D%E6%99%82%E2%80%A6%E4%BB%96%E5%80%91%E7%9A%84%E8%A1%A8%E6%83%85%E8%AE%93%E4%BA%BA%E5%A5%BD%E6%83%B3%E5%AE%9A%E6%A0%BC%E5%9B%9E%E6%94%BE%E5%95%8A%EF%BC%81

      刪除
    12. 乜說話,同佛爺「些牙」嘛

      刪除
    13. 卡臣:

      謝謝你放下的連結!

      不過,個男兒樣貌如此清晰,怎麼辦?不如去應徵AV男優喇!嘻嘻!

      刪除
    14. 佛爺:

      你呢個建議幾好喇,阿Don(該男子)可以去東洋同加藤鷹切磋指技,話唔定佢可以「一指定江山」呢。 :p

      刪除